ستاد نماز جمعه کرمانشاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نماز سیاسی، عبادی جمعه این هفته پنجم شهریور در کرمانشاه با حضور مردم ولایت مدار و با بصیرت کرمانشاه به امامت آیت‌الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در مسجد جامع  برگزار می شود.
کد خبر: ۹۸۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱ 27 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه از نمازگزاران خواسته شده با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و همراه داشتن ماسک و مهر نماز  مراقب حفظ سلامت خود و اطرافیان باشند.

دبیر ستاد نماز جمعه کرمانشاه هم فرارسیدن سالروز شهادت رییس جمهوری مکتبی شهید محمدعلی رجایی و نخست‌ وزیر مردمی شهید حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد باهنر توسط منافقین کوردل را تسلیت گفت.

عباس سروی افزود: مراسم بزرگداشت شهدای والامقام دولت ضمن رعایت موازین بهداشتی  ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز جمعه پنجم شهریور ماه با حضور امت حزب الله و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جواد افشار مسوول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان در محل مسجد جامع کرمانشاه برگزار می‌شود.  

به گزارش ایرنا، هم اکنون یک هزار و ۴۳۹ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند و مجموع جان باختگان کرونا نیز از ابتدی شیوه این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۳۳ نفر رسیده است.  

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار